PITCH!

Vorige week hebben we een oefen pitch gedaan. Het was de bedoeling dat je met je visuele media uitingen een korte presentatie zou geven (voor de klas) om vervolgens je concept te vertellen en duidelijk te maken. Het was de bedoeling dat je je product verkocht.

Ik heb mijn pitch gehouden en ik heb van de leraar een aantal punten feedback gekregen:

  • Ziet er goed uit in de stijl van Albert Heijn qua kleurgebruik en logo’s.
  • Leuk idee, maar teveel oliebollen kraam stijl. Dit mag wel iets minder en moet meer de look and feel van Albert Heijn weergeven.
  • Assortiment erbij Photoshoppen.

Deze feedback heb ik opgevolgd en ik heb een aantal dingen veranderd. Ik heb ervoor gezorgd dat het minder op een oliebollen kraam lijkt en meer weg heeft van de Albert Heijn. Ik heb ervoor gekozen die hele bovenkant weg te halen, aangezien dat het meeste herkenbare was van een oliebollen kraam. Ik heb het Albert Heijn logo opgezocht en heb de bovenkant van het logo gepakt en deze gebruikt als bovenkant (dak) van de kraam.

Ook heb ik er producten in gephotoshopped. Zo kun je er een beter beeld van schetsen dat dit een mobiele supermarkt is. Zo is het tenminste in één oogopslag helder. Dit betekende dat ik al mijn visuals/media uitingen weer moest veranderen. Dit heb ik dan ook gedaan. De eindproduct zien er als volgt uit;

Vector

 

3D – tekening

Poster

 

 

Geef een reactie

